From: "antonmusquetier" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Familie PLANDSOEN (goed gespeld!),alle gegevens welkom!
Date: Mon, 11 Feb 2008 11:12:22 +0100

> Nou, dan ben ik een dummie. Niet alleen op genealogiegebied, maar ook
> op het vlak van internet, want ik heb maar twee pagina's gezien: een
> met een kort namenlijstje (zeker geen 80.000stuks, zoals u beweert te
> hebben) en een -voor mij uiterst oninteressante- pagina vol reclame
> over een of ander smeermiddel waar ik geen boodschap aan heb.
>
> Waar hebt u de rest verstopt?

Is dit nu alleen een reclame site?

ik kan ook geen Genealogie vinden althans geen enkele verwijzing werkt
alleen
die naar de reclame van het Smeermiddel wel..
Inderdaad Waar hebt u de rest verstopt?

Met vriendelijke groeten
Anton Musquetier

Op http://altijdstrijdvaardig.nl
nu 115.500 familienamen met toevallige vondsten
ook wil ik voor u copieen maken van stukken uit de archieven in Friesland.

This thread: