From: "Kees Alblas" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Familie PLANDSOEN (goed gespeld!),alle gegevens welkom!
Date: Mon, 11 Feb 2008 11:18:51 +0100

John,

dat komt er nu van, "nooit geen gezeur" is dus altijd gezeur.

Kees

"John van Haeften" <> schreef in bericht
Een tweede poging door mij om meer van de familie PLANDSOEN te weten
te komen. Ik ga niet meer praten over wat ik wel en niet heb, dat
wordt waarschijnlijk verkeerd opgepakt.
De familie PLANDSOEN heeft een unieke naam, ofwel, er is maar n
grote familie van, net zoals bijvoorbeeld WIBIER, CHARIT, SMITTENAAR
en anderen. Anders had ik in mijn vorige vraag wel een plek van
afkomst of andere data aangegeven.

Alle informatie is welkom, ik wil graag (zoals door/bij mij
gebruikelijk) delen in informatie. Waar mogelijk krijgt u een
uitgebreider antwoord met gegevens retour. Het woord "sharen" mag ik
niet meer gebruiken. Mijn verzoek om met iemand de gegevens naast
elkaar te mogen leggen, blijft dus onverkort staan.

Dummies in de genealogie (vertaling voor R. & R.: personen die nog
maar net aan het stambomen zijn geslagen, nog niet alle inzicht hebben
en graag een opzet voor een bepaalde familie willen hebben) zijn van
harte welkom voor een beginnend kijkje in mijn 80.000 namen via
http://home.wanadoo.nl/nulon/Genealogie_1.html , vragen van harte
welkom, ik ben een behulpzaam type. Nogmaals, deze domme en
oninteressante internetbladzijde is er alleen voor dummies! En hij
wordt binnenkort aangepast.......

En nu wil ik nooit geen gezeur meer richting mijn kant op hebben, dit
zeggend in de hoop dat anderen daar ook van bespaard mogen blijven,
probeer lief te blijven!

Met vriendelijke geneagroet,
John van Haeften
Noordwijk aan Zee