From: John van Haeften <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Familie PLANDSOEN (goed gespeld!),alle gegevens welkom!
Date: Mon, 11 Feb 2008 11:53:07 -0800 (PST)

On 11 feb, 20:05, Rob KuijstenĀ© <> wrote:

> Laten we geduldig wachten tot John die 80.000 namen online heeft
> gezet. Ondertussen maak ik gebruik van een ander smeermiddel... :-))http://www.trappistes-rochefort.com/bieres_accueil.htm
>
> Gegroet, Rob Kuijsten

Rob, ook jij hoort voor mij bij de aardige briefschrijvers!

Aan Anton heb ik uitgelegd waarom ik niet met de hele handel op de
proppen kom en ik denk dat je deze zienswijze kunt accepteren. Daar
staat tegenover dat iedereen alles van me kan krijgen en daarom ben ik
die namenlijst op mijn vermalijde http://home.wanadoo.nl/Genealogie_1.html
ook zo snel mogelijk aan het aanpassen. Denk dat ik woensdag met de
vaakst voorkomende namen gereed ben.

En, ach, ik zal er boven zetten: DIT IS DE ENIGE GENEALOGIE PAGINA OP
INTERNET VAN JOHN VAN HAEFTEN. LEES WAT U LEZEN WILT EN VAL MIJ DAARNA
ALLEEN POSITIEF LASTIG! Rob, deze vreemde opmerking is niet voor jou
bedoeld, maar voor alle muggezifters die ..............., ach laat ook
maar!

Met vriendelijke geneagroet,

John van Haeften
Noordwiijk aan Zee