Subject: Re: [GEN-BENELUX] Regters/Rechters te Utrecht
Date: Fri, 7 Mar 2008 14:37:43 -0800 (PST)

On 7 mrt, 23:24, Richard van Schaik
<> wrote:

> In deze zoektocht wens ik je heel veel sterkte, soldaten kunnen van
> overal en nergens stammen (ik zit met meerdere te worstelen om ze van
> (voor)ouders te voorzien). Hun eenheid staat vermeld, maar nooit de
> afstamming (plaats of ouders). Naar in deze groep vaker gepost is er
> mogelijk een kans in Den Haag bij het NA voor meer gegevens, maar daar
> heb ik helaas nog geen ervaring mee (tijdgebrek). Heeft je bron echter
> ook de momboirkamer en de besogneregisters nagekeken? Daar staat soms
> voor de stad Utrecht en beperkte omgeving fantastische informatie in!

> [...]

Hallo Richard,

Mijn "bron" (die je trouwens ként, hij heeft dezelfde familienaam als
jou) heeft héél grondig gezocht (oa in Utrecht), dus ik vermoed dat er
daar echt niks meer te vinden valt. Misschien moet ik dan toch maar 's
gaan zoeken in Den Haag bij het NA. Da's natuurlijk gemakkelijker
gezegd dan gedaan... Ik woon in Gent, België, dus dat is niet zo
evident.
Toch heel hartelijk bedankt voor je reaktie! Groetjes, Karin

This thread: