From: Richard van Schaik <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Regters/Rechters te Utrecht
Date: Sat, 15 Mar 2008 19:33:51 +0100

Karin wrote:

> Ik plaatste bovenstaand bericht ook in de discussiegroep Dutch
> Regiment.
> Rian Dirksen (site soldaten-genealogie) zegt me het volgende :
> Het Regiment van Maleprade is Inf. Rgt. 672b, het lag van ongeveer
> 1731 tot ongeveer 1737 te Utrecht. Daarvoor lag het regiment in :
> 1715: Utrecht, 1716: Nijmegen, 1719: Utrecht, 1722: Meenen, 1725:
> Venlo, 1728: Staatsvlaanderen, 1731 : Utrecht en in 1737: 's
> Hertogenbosch.
> Waarschijnlijk was Berend Regters ook al over de 30 (net als Willemina
> [...]

Klopt, ik zag al dat je een gelijke zoektocht mag ondernemen als ik voor
Wijnand Schils (zelfde regiment, maar huwde nov. 1731 te Utrecht). Ik
nam echter aan dat je MilWiki en de soldatensite van Rian al volledig
doorgepluisd had. Mogelijk mijn fout in die aanname.

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik