From: ronald <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] hulp gevraagd tekst 1687
Date: Sat, 22 Mar 2008 16:27:47 +0100
References: <a40bb$47e0e989$18841744$7740@news.chello.nl><47e169d6$0$44572$dbd45001@news.wanadoo.nl><47e16ad3$0$44572$dbd45001@news.wanadoo.nl><47e17078$0$25490$9a622dc7@news.kpnplanet.nl><47e17415$0$8522$dbd45001@news.wanadoo.nl><47e2a52e$0$25476$9a622dc7@news.kpnplanet.nl><47e2a8b1$0$82015$dbd49001@news.wanadoo.nl><47e2b1c6$0$10791$9a622dc7@news.kpnplanet.nl><47e2fda9$0$48614$dbd43001@news.wanadoo.nl>

Heerlijk gekeuvel van mannen op leeftijd. Hoe ouder je word, hoe groter
de kans is dat je gaat keuvelen met generatiegenoten :-) Mensen zijn ook
sneller generatiegenoot. Als je nog 14 bent, dan zijn dan hooguit
kinderen van 15-17. Als je zoals ik de 60 nadert, dan is dat al gauw de
groep tussen 50 en 65...

De beschrijving van Heemskerk doet me vaag denken aan Hoofddorp, mijn
huidige woonplaats: zo'n plaats waarvan je zegt: hoe kán het dat hier
toeristen rondlopen. Zou dat echt ergens in Japan of de VS voorkomen in
een reisgids? Visit beautifull HOEFDORP...

Kinderen zouden verplicht moeten opgroeien in grote steden, waar ze
leren wat leven is. Opgroeien in Heemskerk of Hoofddorp.. aj aj aj

Ronald Blancke

HOPJESVLA uit mijn emailadres halen !

This thread: