From: (Jan Voorhaar)
Subject: Re: [GEN-BENELUX] De nieuwe Aldfaer is daer
Date: 31 Mar 2008 12:41:02 GMT

Richard Keijzer schreef:

> Vergeef me het kleine rijmpje in de titel, maar de nieuwe versie 4.0
> van Aldfaer is beschikbaar.

> Wat meteen opvalt is de zeer mooie uitvoering van de grafische
> overzichten zoals kwartierstaten en parentelen. Per persoon kan een
> uitklapmenu worden getoond met daarin uitgebreide gegevens. Gewoon
> even de muispijl op een naam zetten en de data komen in beeld.

> Er zullen ongetwijfeld nog meer mooie dingen in zitten, maar zover ben
> ik nog niet met uitproberen.

> Groeten van Richard

Bij sommige programma's is het wenselijk eerst een periode de kat uit de
boom te kijken zodat de 'bugs' er uit gehaald worden voordat je het gaat
gebruiken. Is dit een versie van Aldfaer die in de praktijk al goed is
getest?

--
Dit bericht is geplaatst via http://www.stamboomforum.nl/ het
discussieplatform voor genealogie