From: ronald blancke <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] To reageer or not to reageer
Date: Wed, 10 Sep 2008 10:06:05 +0200

Tja,

Dit vráágt gewoon om een reactie. Niet om het een of ander, Cock, maar
ik mocht toch meerdere keren merken, dat jij zelf toch wel een forse
aandrang blijkt te hebben tot weinig zinvolle reacties. Turfen zoals jij
doet, daar heb ik de tijd niet voor, dus ik zeg dit puur op gevoel.

Daarmee ontzeg ik je natuurlijk niet het recht om je opmerkingen te
ventileren, maat het doet wat komisch aan. Tegelijk vind ik wél, dat je
met je opmerking niet ongelijk hebt: er zijn hier inderdaad wel wat
mensen, die te pas en onpas hun aanwezigheidsscore erg hoog houden.
Misschien hoor ik daar zelf ook wel toe, maar om nu langs een meetlatje
te leggen, wiens bijdragen tot een oplossing hebben geleid, pjoeh hé,
dat gaat me wel wat ver.

Laten we het er gewoon bij houden, dat hier niet altijd gebeurt, zoals
een ander het zou wensen. Het is net het echte leven.

Ronald Blancke

HOPJESVLA uit mijn emailadres halen !

This thread: