From: "" <>
Subject: [GEN-BENELUX] Op zoek naar nageslacht van de volgende personen
Date: Fri, 10 Oct 2008 10:45:04 -0700 (PDT)

Hallo,

Hopelijk lukt het om via deze genealogie groep meer informatie te
verkrijgen over zoons/dochters van de volgende personen:

1.) Christiaan Adriaan de Koning geb. 16-04-1914 te Dordrecht en Teuna
Broekhuizen geb. 05-09-1918 te Sliedrecht getrouwd op 18-09-1940 te
Dordrecht. Op zoek ben ik naar hun nageslacht. Een ding is zeker is
dat ze naar Zuid-Afrika zijn geemigreerd. Verdere informatie omtrent
hun nageslacht is geheel onbekend. Aanknopingspunten zijn moeilijk te
vinden.

2.) Hendrik de Koning geb. 05-07-1917 te Dordrecht en Aad ??. Enige
informatie die ik heb is dat Hendrik de Koning gewoond heeft in
Voorschoten. Van hen is nagenoeg niets bekend, ook hier zoek ik naar
hun nageslacht. Alle informatie is welkom.

3.) Bertus de Koning geb. 01-12-1921 te Dordrecht en Truus ??. Enige
informatie die ik heb is dat hij een kapperszaak heeft gehad in
Dordrecht. Over verdere nageslacht is mij niets bekend. Wie weet meer
over hun kinderen? Een keer eerder heb ik contact gehad met H.C. de
Koning een dochter van Bertus de Koning, graag zou ik haar nogmaals
willen spreken.

4.) Pieter Johannes Versluis geb. 16-04-1903 te Dordrecht en
Wilhelmina Jeannette 't Hart geboren te 's Gravenhage. Van hen ben ik
op zoek naar hun kinderen/nageslacht.

groeten,
Matthijs de Koning

This thread: