From: "Daan" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] jammer dan
Date: Fri, 14 Nov 2008 18:14:17 +0100

"Pieter" <> schreef in bericht
news:491ccf0f$0$903$...
> Wat jammer dat er over de laatste 10 jaar, het aantal berichten over
> overlijdens advertenties sterk is toegenomen ('an sich' een goed zaak)
> maar dat evenredig het aantal 'gewone posters' en relatieve antwoorden is
> afgenomen.
> Is het dat van de oorspronkelijke brede groep, zovelen zijn weggetrokken
> naar de afzondelijke geographische groepen zoals die op Yahoo groupen nu
> bestaan??
> Het is misschien hoogste tijd om samen met de initiatiefnemer van deze
> 'user groep Soc Gen Benelux ' eens na te denken hoe deze 'genealogische
> [...]

Hallo,

Ik zelf publiceer ook overlijdens berichten uit "De Telegraaf" en
Huwelijkakten uit Amsterdam.
Hiervan plaats ik maar 1x in de zoveeltijd een melding met mijn
homepage-adres.
Elke dag vermelden vindt ik inderdaad erg veel, er zijn mensen die dit doen.
Hierdoor onstaat er (vindt ik ook) wel erg veel eentonige berichtgeving.
Als ik 's avonds de nieuwsgroep lees zie ik als eerste wel veel "+ ".
Ik blader er veel niet meer door.
Uiteraard is het wel belangrijk dat deze vorm van gegevens uitwisseling
plaats vindt.
Bij een aantal kun je automatisch op de hoogte worden gehouden, op een naam
waarin je intressen hebt. (doe ik ook)
Waarom dan toch nog een dagelijkse plaatsing ??

Deze berichten plaatsen op b.v. een eigen homepage e.d. is eigenlijk veel
handiger en ze kunnen vaak langer bekeken en/of opgevraagd worden.
Dit zou in iedergeval véél "+" per dag schelen, en de groep zou er
waarschijnlijk weer intressanter door kunnen worden.
Er zijn uiteraard mensen het niet met mij eens, maar dit is mijn bijdrage
aan dit onderwerp.

vr.gr.
Daan van Eunen

This thread: