From: "Willemine J. Lieuwes" <>
Subject: [GEN-BENELUX] jammer dan
Date: Fri, 14 Nov 2008 19:28:55 +0200

Ik weet dat IK ook nou niet een van de makkelijkste familienaam heb.. ook IK stel het op prijs van de juiste spelling!

Ik hoop alleen dat Men. Cramwinckel de SPELLINGEN wel juist overneemt in zijn parentelen/kwartierstaten..
We leven nu wel in een tijd, zou men kunnen denken, dat HUIDIGE spellingen in acht worden genomen - en als het bij de BS moeilijk wordt, vraagt de ambtenaar waarschijnlijk wel, naar de juiste spelling.

Maar ja.... 'what is in a name' (heel wat zou ik denken!!) (tongue in cheek)

Gr
Willemine
Zuid afrika

This thread: