From: Richard van Schaik <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] jammer dan
Date: Fri, 14 Nov 2008 19:32:48 +0100

Hi allen,

Ik denk dat er inderdaad soms wel eens wat veel langs komt met een +
o.i.d. voor het subject, maar aan de andere kant ben ik daar ook weer
heel blij mee. Ik neem immers alles op Schaik en aanverwante spellingen
over en zoek me dan rot waar die aan te sluiten ;-). Ambivalent dus in
deze. Zoals al eerder aangegeven zie ik inderdaad dan het aandeel van Be
en Lux uit de naam van deze groep (nagenoeg) verdwenen is. Dat vind ik
zeer spijtig! Ook is er over het geheel een trent van minder posten naar
deze groep, die nog steeds mijn topfavoriet is voor het genealogie
gebeuren. Hoe hier verbetering in te krijgen (buiten "reclame" in andere
groepen) weet ik ook geen antwoord op. Mogelijk gewoon doorgaan zoals we
nu doen en tolerant zijn naar elke vragensteller/ster. Ook als de vraag
in een taal is die iemand persoonlijk niet begrijpt (dan kan immers
altijd om vertaling gevraagd worden). Door die vermindering aan reacties
lijkt het ook of sommige posters frequenter voorkomen, volgens mij een
illusie door juist het wegvallen van andere posters.

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik

http://www.fmavanschaik.nl/
Mail address changed repair to this on my site is being worked on

This thread: