From: "G. van Lienen-Visser" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Duinker
Date: Thu, 11 Dec 2008 18:06:45 +0100

Dag Frans,

In de akte van het 2e huwelijk staat als vader Willem vermeld.
Dan zal vader Spaans dus Willem heten. Niet vader Duinker.
En staan er helemaal geen geboorteplaatsen of leeftijden in die aktes?
Magertjes hoor.
Als het echt om een Willem Duinker gaat dan zie je een paar kandidaten voor
het vaderschap in Genlias staan.
Allemaal op Texel.

groeten,

Gertie van Lienen-Visser