From: Richard van Schaik <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Popke Abels - Abel Poppes Molema in Woltersum
Date: Wed, 06 May 2009 21:40:56 +0200

Richard van Schaik wrote:
> Hallo Piet,
>
> Even een vraagje terzijde (OT op deze vraag van je). Ik heb een takje
> Molema staan met b.v. Eppo Bront Molema (geb. 31-10-1863 Beerta, ovl.
> 21-10-1938 Beerta). Hij trouwt Gisina Wirtjes op 14-2-1902. Heb je die
> tak al? Weet dat ik het kan zoeken op je site, maar ben even druk bezig
> met iets anders. Bij de oudere uit deze tak is Otto Gerhardus Molema x
> Lutgerdina Eppes Bronts (zij is mijn "7th Cousin 3 Times removed").

Hoort nog de bron bij:
Groninger Maatschappij van Landbouw, afd. Beerta, Boerderijen en hun
bewoners (Verschenen eind 1968), BBB 3, Drukkerij en Uitgeversbedrijf
J.D. van der Veen N.V., Winschoten.
"Uitgegeven ter gelegenheid van het 125-jarig bestaan (1842 - 1967).

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik

http://www.fmavanschaik.nl/
Mail address changed repair to this on my site is being worked on

This thread: