From: "Jan B" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Amsterdam - geboorteakte
Date: Tue, 16 Jun 2009 14:19:38 +0200

"Blauwwitje" <> schreef in bericht
news:4a368d5b$0$29928$...

> "Jan B" <> schreef in bericht

> ouders

> oud
> zijn

> Bedankt dat je hebt willen kijken naar de ouders van Gerrit Lambertus
> Overink,
> maar ook deze Hendrikus kan ik (nog) niet plaatsen. Zou jij binnenkort in
> het
> BR nog eens kunnen kijken waar deze Hendrikus vandaan komt? Waarschijnlijk
> is
> het
> Hasselt -OV- of omgeving. Bij Dave Verdooner staat niets.

> [...]
Dag Annelies,

mijn opzoekingen doe ik momenteel in Haarlem bij het Noord-HollandsArchief.
Daar is het BR van Amsterdam niet in te zien.
Een Frederika Stuurman, geboren 1833-10-08 in Amsterdam staat 2 keer als
ongehuwde dienstbode bij Dave Verdooner.
Ik kan in Haarlem de huwelijksbijlagen proberen te bekijken van het huwelijk
Overink-Stuurman, want dat zal wel in Amsterdam zijn.

mvg, Jan B.

This thread: