From: Rob Kuijstenę <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Gedonder met het forum
Date: Sun, 04 Oct 2009 19:41:52 +0200

On Sun, 4 Oct 2009 08:03:01 -0700 (PDT) our friend Richard Keijzer
<> organization: http://groups.google.com wrote :

> Dag allemaal
>
> Opeens duikt de term stamboomforum een aantal keren op. Niet alleen
> hier in de nieuwsgroep, maar ook in mijn mailbox. In de vorm van een
> berichtje over een van mijn bijdragen aldaar┬ů Bijdrage? Ik weet van
> niks, dus maar even gaan kijken. En dan blijkt dat ene Dimitri Vlas
> het nodig vond om stukjes die ik hier heb geplaatst, even te ┬Ĺlenen┬ĺ
> om ze aldaar te plakken.
> Dat is dus niet de bedoeling. Ik plaats mijn stukjes juist hier omdat
> ik het publiek ken en waardeer. Wie mijn schrijfsel wil lezen, komt
> [...]
knip

Hier heb je echt een punt Richard. Die gepikte schrijfsels uit
news:soc.genealogy.benelux gaan een eigen leven leiden in de besloten
groepen met die anonieme posters. Gaat de discussie in die groepen
ongemerkt verder, dan krijg je geen kans meer om op de vervolg
reacties op je eigen bijdragen te reageren. Dat je naam daarbij nog in
een kwaad daglicht wordt gesteld is helemaal van de gekke.

Laat het je echter niet ontmoedigen om hier uitbundig je gewaardeerde
schrijfsels te deponeren

Rob
--
http://www.bizarrevinyl.tk