From: melkweg <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Gedonder met het forum
Date: Sun, 4 Oct 2009 12:25:05 -0700 (PDT)

On 4 okt, 21:09, "Wimpie>" <> wrote:

> Ik  denk dat Kobus dezelfde persoon is als Jacobus, een trol dus.
> Dat verklaart ook dat jij voor leugenaar werd uitgemaakt.
>
> --
> Wimpie- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

@ Richard,

Ik had het bericht niet zo persoonlijk opgevat maar meer als een
waarneming van 'n persoon. Het was goed dat je een deel van je
oorspronkelijke bericht nog even kopieerde want ik herinnerde me dat
ik toentertijd daarop binnen deze groep op heb gereageerd en ook
melding heb gemaakt (ook bij stamboomforum) van de officiele reactie
van Stadarchief Amsterdam op het door jou geconstateerde feit.

Ik hoop dat hiermee de zaak is afgedaan,

mvg-Ben.

This thread: