From: "M. Boers" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Gendalim
Date: Sat, 3 Apr 2010 14:19:47 +0200

Ik heb alle achternaamvarianten in Gendalim6 ingevoerd en geen van deze
namen gaf een standaardnaam terug.
Dat betekent ook dat er geen records in de database zitten met deze namen.

Michaƫl Boers, Haarlem
E-Mail: michael.boers @ hccnet.nl
Research: Boers/Buhrs/Buers/Buhr, Distelbrink, Keulemans/Ceulemans, Reuvers,
Liesoij/Liesoy/Lisois/Liegois, Franscella/Fransella/Francella