From: ubbenkotte <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Westfaalse Bos (Haarlem 18e eeuw)
Date: Sat, 3 Apr 2010 08:30:27 -0700 (PDT)

On 3 apr, 11:49, "M. Boers" <> wrote:
> Dag Freddy,
>
> Zonder een direct antwoord op je vraag te weten, is mijn ervaring dat een
> email naar het Noord-Hollands Archief meestal een goed antwoord oplevert.
> Naar verluid wordt er hard gewerkt om de online inventarissen van het NHA
> uit te breiden, maar is er nogal wat achterstand.
> Anagezien mijn voorouders uit Neuenkirchen in Westfalen afkomstig waren en
> er diverse in de textiel werkzaam waren, ben ik ook geïnteresseerd in wat je
> onderzoek oplevert.
>
> Michaël Boers, Haarlem
> E-Mail: michael.boers @ hccnet.nl
> [...]

Hallo Richard en Michaël,

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Met "bus" ben ik jammer
genoeg niet verder gekomen. Ik heb ondertussen al wel een mailtje naar
het Noordhollands Archief gestuurd. De vraag naar de Westfaalse Bus
komt eigenlijk niet van mij, alhoewel ik wel geinteresseerd ben in de
Twentse leden. Franz Josef uit Neuenkirchen bij Rheine heeft
familieleden die in de 18e eeuw naar Haarlem zijn vertrokken. Hij is
overigens ook op de hoogte van de familie Buers/Buhrs. Misschien kan
hij je verder helpen, Michaël.

Gegroet,

Freddy

This thread: