From: "M. Boers" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Westfaalse Bos (Haarlem 18e eeuw)
Date: Sat, 3 Apr 2010 18:42:18 +0200

Dank je wel, Freddy,

Ik heb inmiddels de oorspronkelijke nieuwsgroep gevonden waar Franz Josef de
vraag heeft gesteld en ik heb hem reeds antwoord gegeven en een wedervraag
gesteld. De website van Carl Ross en Klaus Schmittwilken uit Neuenkirchen
(http://www.schmittwilken.net) bevat trouwens wel gegevens over de mensen
naarnaar Franz Josef vroeg. Vreemd dat hij deze website niet genoemd heeft.

De eerste Boers in Amsterdam (1777-1816) trouwde trouwens met een vrouw uit
Goor. Ze zijn in Amsterdam getrouwd in 1809. Mogelijk dat hij onderweg van
Neuenkirchen naar Amsterdam wel in Goor gepauzeerd heeft.

Michaël Boers, Haarlem
E-Mail: michael.boers @ hccnet.nl
Research: Boers/Buhrs/Buers/Buhr, Distelbrink, Keulemans/Ceulemans, Reuvers,
Liesoij/Liesoy/Lisois/Liegois, Franscella/Fransella/Francella