From: Richard van Schaik <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Den Haag overlijden
Date: Sat, 03 Apr 2010 22:08:45 +0200

M. Boers wrote:
> Prachtig datje dit gevonden hebt, Jan, maar hoe moet een gewone zoeker nu
> weten wat de voornamen zijn in deze acte?

Ik vermoed hier deels een antwoord op te kunnen geven. Bij tweede namen
in deze periode is Christiaan steeds als Chr (b.v. Coenraad nog niet
tegengekomen maar iets als Crd?). Bij de dames gewoon de vrouwelijke
vorm. Cornelis is dan de meest voorkomende en dus een C.

> Hoe kan het dat de acte wel beschikbaar is voor het zoeken via namen, maar
> niet via de normale zoekprocedue.

Er is een kopje 's-Gravenhage elders (ofzo) bij de instellingen. Die
mogelijk? Is niet consequent dan daar veel overlijdens elders gewoon als
extract tussen de andere overlijdens staan en ik deze in de
overlijdens-TJT van 's-Gravenhage zelf vind.

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik