From: "Genealogie Rijerkerk-Bronner" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Van Hamelen, Verburg, Wiggers, Zuithoff
Date: Fri, 9 Apr 2010 15:20:21 +0200

"Th.L.H. Wiggers" <> schreef in bericht
news:4a46d$4bbf0cdf$3ea32779$...
> De genealogie├źn van de families Van Harmelen, Verburg, Wiggers en Zuithoff
> zijn te raadplegen op onderstaande (nieuwe) website:
>
> www.thwiggers.nl
>
> (dit is een correctie op mijn bericht van 9.4.2010)
22
Hallo mevrouw of mijnheer Th Wiggers, ik neem althans maar aan dat u net zo
heet als in uw e-mailadres, want een ondertekening van het bericht
ontbreekt.

Dit soort berichtjes als van u maken me altijd nieuwsgierig, dus keek ik
even naar uw vorige berichtje, dat overigens niet van 9.4.2010 is, doch van
8.4.2010.

Wat zijn de verschillen tussen de twee berichtjes? Ik kan ze niet vinden,
maar ik ga er vooralsnog vanuit dat dat aan mij ligt.
--
Vriendelijke groet,

Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
http://www.rijerkerk.net