From: Richard Keijzer <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] koopvaardijofficieren
Date: Tue, 13 Apr 2010 12:01:44 -0700 (PDT)

On 13 apr, 18:42, Ruud Selhorst <ruud.selhorst*@*hetnet.nl> wrote:
> Goedenavond,
>
> enige tijd geleden was ik op een site waar gezocht kon worden op kapiteins
> van de koopvaardij.
> Je kan een naam invoeren en het schip en volgens mij de periode waarin de
> betreffende persoon gezagvoerder was wordt getoond.
> Helaas heb ik de URL niet opgeslagen en nu kan ik deze niet meer vinden.
> Weet iemand het adres van deze site misschien (of een gelijksoortige)?
>
> Bij voorbaat dank,
>
> Ruud.

Dag Ruud,

Kan het www.maritiemdigitaal.nl zijn geweest? Er staat me ook iets bij
van het scheepvaartmuseum in Amsterdam, maar dat wordt nog steeds
verbouwd. Ik dacht dat zij een deel van hun bestanden even hadden
geparkeerd in Rotterdam, maar weet dat niet zeker. Zoeken op internet
levert me ook niets verder op.

Helaas,
groeten van Richard

This thread: