From: "Joke" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Hartenbergh, gedoopt te Leiden?
Date: Wed, 28 Apr 2010 17:11:51 +0200

>Richard Keijzer schreef:

>Ik concludeer hier meteen uit dat de Digitale Stamboom Leiden nog niet voor
>de volle honderd >procent gevuld is, klopt dat?

Dat klopt Richard. Er liggen nog enorme hoeveelheden te wachten op
digitalisering, maar ik weet ook dat er hard aan wordt gewerkt. En het
Regionaal Archief Leiden (RAL) zorgt niet alleen voor de gegevens uit
Leiden, maar ook voor Hillegom, Leiderdorp, Noordwijk, Rijnsburg,
Sassenheim, De Vennip, Voorhout, Voorschoten, Warmond en Zoeterwoude.

Op de Info-pagina van de digitale stamboom staat welke gegevens er op dit
moment beschikbaar zijn.
http://www.leidenarchief.nl/images/pdf/actuele_inhoud_ds_leiden.pdf
Daar kun je zien dat ca 50% van de NH dopen is ingevoerd. Na de NH dopen
moeten de Waalse dopen nog worden ingevoerd. Pas dan staan alle Leidse dopen
in de DS.

Overigens zijn er nog voldoende cd's met dopen op voorraad die vrijwilligers
thuis kunnen invoeren :-).

Groetjes
Joke

This thread: