From: "Jan B" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] overgrootvader Gerrit P. Kroes
Date: Sat, 2 Apr 2011 01:19:42 +0200
References: <mailman.2.1300625473.5292.gen-benelux@rootsweb.com><7f1f427c-8bcd-4f39-ba66-adfd81f8aca2@s11g2000yqh.googlegroups.com><mailman.4.1300635257.5292.gen-benelux@rootsweb.com><b6c39a54-ec14-4f36-a1eb-6e18a729519b@x18g2000yqe.googlegroups.com><mailman.14.1300661827.5292.gen-benelux@rootsweb.com><1n7bny26ag4k0.785ju3wc1qdf$.dlg@40tude.net><4d8bc7c2$0$41110$e4fe514c@news.xs4all.nl><mailman.4.1301007698.12655.gen-benelux@rootsweb.com>

"Hetty Kroes" <> schreef in bericht

> Op 24 mrt 2011, om 23:37 heeft Jan B het volgende geschreven:

> Zijn oudste zoon woont later in Amsterdam. Dus is dat wel een
> pleisterplaats. Bovendien vond ik dat bij het huwelijk van zijn oudste
> zoon Wien Kroes, op 20-08-1873 zijn vader was overleden.
> Ook in akten downloaden van family Search nog niks gevonden tot nu toe.
> Maar intussen heb ik vierkante oogjes, even opschorten tot morgen. En er
> dan nog weer eens goed tegenaan. Maar wat wel belangrijk is wat ik vond,
> is dat toen zijn vrouw Kuintje van de Kuinder overleed zij gehuwd was met
> [...]
Gerrit Croes is overleden op 12 october 1872 in Amsterdam. Zie de
huwelijksbijlage bij het huwelijk van Wien Kroes op
https://www.familysearch.org/s/image/show#uri=https%3A//api.familysearch.org/records/pal%3A/MM9.1.i/dgs%3A004668207.004668207_00981

--
Met vriendelijke groet
Jan B.