NL-NOORD-HOLLAND-L Archives

Archiver > NL-NOORD-HOLLAND > 2003-10 > 1065118367

From: "Paul van Genderen" <>
Subject: [NH-genealogy] re: Hekkenberg Jan
Date: Thu, 2 Oct 2003 20:12:47 +0200

Hallo Jan Hekkenberg Of lijstgenoten Wie bezit het email adres van Jan
Hekkenberg ? onjuiste Email adres

Bedank beste lijstgenoten voor alle hulp en voorstellen met hccnet.nl
ook niet juist
Denk dat Jan Hekkenberg overleden is het laatste wat ik van hem vind op
internet is van het jaar 2000 en hij is van rond 1922 dus ?
Heeft iemand nog levende Hekkenbergen in zijn bestand ? Ik heb de
stamboom opgestuurd die ik bezat naar onderstaand bericht
en het is wel dezelfde fam. maar kan ze niet in verbinding brengen met
nog levende Hekkenber's in Nederland
Jan was de enige die ik kende via email

Dear paul Van genderen, My name is Jessica Hekkenberg I am from New
Zealand and am fidning it hard to locate family and family
history, I donot know if the Hekkenberg that you have searched are from
the same family but we have a very distinctive last name
so i thought it could be a try. I am the daughter of Bernard Johannes
Hekkenberg and the graddaughter of John Hekkenberg who lives in Bussum
Holland - Thats all the family history that i know apart from a few
aunts and so on. I gather from your site that you know a Hekkenberg is
that right?, If you know of any information that could be useful to me
or are just interested about me please email me either return to this
email or my own email is <mailto:>

I look forward to hearing from you kindest reagurds Jessica Hekkenberg

Oprechte groet Paul van Genderen Belgie
<mailto:>

This thread: