NL-NOORD-HOLLAND-L Archives

Archiver > NL-NOORD-HOLLAND > 2004-12 > 1104430961

From: "Hans Lagrange" <>
Subject: RE: [NH-genealogy] Fw: stamboom
Date: Thu, 30 Dec 2004 19:22:41 +0100

Er is pas een artikel in Gens Nostra uitgave - Apr/Mei 2004 - nr 59 -
geschreven door Blom/Meulink welke een zeer brede beschrijving van de
familie (Hoedt - Hoet - Hoed)geeft. Wellicht dat via Gens Nostra contact met
deze scribenten is te krijgen, welke op onderstaande vragen antwoord kan
geven. Grt Hans